وحیدرضاوحیدرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

زندگی مامان و بابا

شادمانی بی دلیل مادر

1394/4/6 15:59
نویسنده : mamani
168 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها ...

گاهی صد بار دست های پسرم را می گیرم و نگاه می کنم .

به ناخن هایش ، بند های انگشتانش و به پوستش نگاه میکنم و می بوسمشان ...


  انگار خدا را در مشت های کوچک پسرم پیدا کرده ام .

به چشم های او چشم میدوزم.

به لبانش بوسه می زنم  و به مروارید هایی سفیدی که تازه مهمان دهان زیبایش شده..


  با او بازی می کنم و در آغوشش می فشارمش .


 

 «آرام درگوشش میگویم  می دانی چرا خدا تو رو به من داد ؟

برای این که روزی هزار بار ازاو تشکر کنم ...»

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 16:03
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم